Як замовити

Хто має право на отримання безкоштовних допоміжних засобів реабілітації?

  • Громадяни України, незалежно від статусу та віку, за наявності медичних показань для користування такими засобами.
  • Ветерани та особи з інвалідністю з числа іноземців, особи без громадянства, які постійно проживають в Україні, та особи, яких визнано біженцями чи особами, які потребують додаткового захисту

Яка процедура оформлення допоміжних засобів реабілітації?

1. Встановлення потреби за медичними показаннями

Потребу визначають:

  • лікарсько-консультативні комісії (ЛКК),
  • військово-лікарські комісії (ВЛК),
  • мультидисциплінарні реабілітаційні команди (МДРК),
  • лікарсько-експертні комісії ДСНС.

За результатами огляду особи зазначеними уповноваженими установами визначається потреба у формі документа – Висновку щодо необхідності забезпечення допоміжними засобами реабілітації.

Експертні команди з оцінювання повсякденного функціонування особи надають витяг з рішенням та рекомендаціями.

2. Подання документів на отримання ДЗР

Для взяття на облік особа або її законний представник подають:

  • Заява про забезпечення засобом реабілітації до територіального відділення Фонду СЗОзІ
  • копії таких документів (з пред’явленням оригіналів):

✅документ, що посвідчує особу (Паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України

✅посвідка на постійне проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, свідоцтво про народження (для дітей віком до 14 років);

✅висновок про необхідність забезпечення допоміжними засобами реабілітації;

✅ідентифікаційний код;

✅посвідчення, яке підтверджує право особи на пільги (за наявності);

Військовослужбовці додатково подають копії таких документів (з пред’явленням оригіналів):

✅довідки про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва)

✅військового квитка (для військовослужбовців, які є іноземцями та особами без громадянства, які в установленому порядку уклали контракт про проходження військової служби у Збройних Силах, Держспецтрансслужбі, Національній гвардії).

Документи подаються:

  • особисто або через законного представника,
  •  у паперовій або електронній формі,

· Очно:

  • до центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), органу соціального захисту населення,
  • територіального відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю.

· Дистанційно:

  • через електронний кабінет особи,
  • через Єдиний державний веб-портал електронних послуг,
  • через веб-портал електронних послуг Мінсоцполітики.

3. Вибір підприємства

  • Людина самостійно обирає підприємство (ORTHOGENESIS), яке здійснює забезпечення осіб допоміжними засобами реабілітації за державні кошти, подаючи заявку про намір забезпечуватися на обраному підприємстві.

Перелік таких підприємств розміщений на сайті Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю.

4. Підготовка замовлення

Підприємство (ORTHOGENESIS):

  • формує замовлення,
  • укладає договір з територіальним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю
  • виготовляє та постачає виріб.

Підписання акту виконаних робіт:

Людина отримує виріб та підписує акт, після чого підприємство отримує оплату за виконану роботу.

Готові до наступного кроку

Заповніть форму і ми з вами звʼяжемось найближчим часом